Wat zijn de mogelijkheden voor het leasen van kantoorinrichting?

2025-03-13  |   

U kunt bij Versluis Kantoorinrichters ook kantoormeubilair en akoestische cabines leasen. Dat heeft veel voordelen voor u. Uw investering wordt namelijk over maandelijkse termijnen verdeeld, waardoor u uw liquiditeiten voor uw bedrijfsvoering kunt blijven aanwenden.

Er zijn verschillende leaseconstructies mogelijk

Versluis Kantoorinrichters biedt twee leaseconstructies: Financial Lease en Operational Lease.

Bij Financial Lease wordt u na afloop van het leasecontract eigenaar van de producten.
Bij Operational Lease kunt u na einde contractperiode kiezen om het meubilair te huren tegen een aantrekkelijk laag maandbedrag, terug te geven of u leaset nieuw meubilair volgens de laatste ontwikkelingen en trends. Zo blijft u altijd bij de tijd.

Vergelijk tussen de Leasevormen
Vergelijk tussen de Leasevormen
Wist u dat wij naast Lease ook onderhoudscontracten aanbieden voor uw meubilair?

Voor een klein maandbedrag zorgen wij ervoor dat uw kantoormeubilair in nieuwstaat blijft. Vraag ernaar bij onze adviseurs.

Het leasen van akoestische cabines

De behoefte aan akoestische cabines is groot, van Phonebooth tot Office Booth. Bij medewerkers is grote behoefte om in rust te kunnen bellen, te vergaderen en zich te kunnen concentreren. Onze akoestische cabines voorzien hierin. De aanschafwaarde van deze cabines leent zich uitermate voor onze leaseconcepten. Door deze te leasen wordt er geen beslag gelegd op uw liquide middelen. Bekijk ook onze lease aanbiedingen van akoestische cabines.

Het leasen van ergonomisch meubilair

Leasen van kantoormeubilair heeft flink wat voordelen. Een onderbelicht aspect is het upgraden van uw meubilair. Kiest u voor Operational Lease dan kunt u heel eenvoudig na de leaseperiode uw inrichting upgraden naar de laatste normen.

Gezond en ergonomisch werken wordt steeds belangrijker. Inmiddels erkennen we dat statisch langdurig zittend werk funest voor ons lichaam is. Meer en meer stappen we daarom over op zit sta bureaus, dynamische bureaustoelen en zit sta hulpmiddelen. Het leasen van ergonomische werkplekken is al vanaf 4 à 5 werknemers interessant. Zeker wanneer u zich bedenkt dat hierdoor uw ziekteverzuim in de toekomst omlaag kan!

Wilt u uw kantoor herinrichten? Overweeg dan eens om uw meubilair of akoestische cabines te leasen.

We zetten de voordelen nog eens op een rijtje:

  • Geen grote investering in één keer.
  • U kunt het volledige aankoopbedrag (exclusief btw) financieren.
  • Volledig vrije keuze van merk en fabrikant. U bent niet gebonden aan een bepaald merk.
  • Upgrade naar een beter of luxer model resulteert nauwelijks in een hoger maandbedrag.
  • U blijft flexibel. Word na afloop eigenaar, huur voordelig of vernieuw uw meubilair. Bij een veranderende behoefte kunt u het aantal werkplekken uitbreiden, na einde contract afschalen of omschakelen naar thuiswerkplekken. De vrijheid is aan u.
Heeft u interesse in het leasen van een nieuwe kantoorinrichting?

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen, neem dan vrijblijvend contact met ons op en maak uw wensen kenbaar.

Neem contact op

Deel deze blog