Advies
Graag vertellen we u over de mogelijkheden die wij bieden omtrent advies
Projectinrichting
Versluis Kantoorinrichters adviseert, verkoopt en levert meubilair voor zakelijk gebruik. Projectinrichting in de breedste zin van het woord. Wij richten niet alleen kantoren in, maar ook vergaderruimtes, boardrooms, bedrijfskantines, loungeruimtes en recepties. Dat doen wij voor vrijwel alle branches en van ZZPer tot multinational. Tussen onze klanten bevinden zich scholen, gemeentehuizen, financials, advocatenkantoren, callcenters, uitgevers en dokterspraktijken. Naast kantoormeubilair adviseren wij ook op gebied van vloerbedekking, raambekleding, akoestiek, (sfeer)verlichting, beplanting en aankleding van de werkomgeving. Heeft u problemen met akoestiek? Wij adviseren u vanuit ons Experience Center en showroom of wij bezoeken u op uw locatie. Wilt u alvast een beeld krijgen wat wij voor u kunnen realiseren, bekijk dan onze referenties.
Onze werkwijze
Allereerst luisteren wij. We willen weten waar u tegen aan loopt, wat u belangrijk vindt. Wat zijn uw eisen en welke sfeer en beleving u wilt uitdragen binnen uw bedrijf. Binnen deze kaders verliezen wij ergonomie niet uit het oog! Gezond en plezierig werken staat bij ons voorop. Na een inventarisatie bekijken wij aan de hand van plattegronden of de situatie ter plaatse de mogelijkheden. Wij helpen u met het vormen van een goed beeld met behulp van materiaalstalen. Wij dragen ideeën aan voor mooie kleurcombinaties. De offerte die u van ons ontvangt kunnen wij ondersteunen met een 2D of 3D tekening. Dit voorstel kunnen wij bij u op locatie presenteren.
Heeft u eenmaal een voorselectie gemaakt, dan kunnen wij zelfs een proefopstelling bij u plaatsen. In praktijk kunt u samen met collega's de uiteindelijke keuze bepalen. Na opdracht bestellen wij het meubilair in de door u gewenste kleur en configuratie. De aflevering, plaatsing en montage stemmen wij vooraf met u af en wordt volgens afspraak uitgevoerd. Verpakkingsmateriaal wordt milieubewust door ons afgevoerd. Na oplevering doen wij een inspectieronde en verzorgen wij een zitinstructie voor de eindgebruikers.
Na ingebruikname blijven wij uw aanspreekpunt voor service, onderhoud, reiniging en reparatie. Handig voor u, want zo heeft u maar één aanspreekpunt.
Ergonomisch advies
Gezond werken vinden wij belangrijk. Ieder onderzoek op dit gebied wijst hetzelfde uit: Langdurig zittend werken is ongezond en kan gezondheidsklachten opleveren. Afwisseling is ons advies. Heeft u of een medewerker lichamelijke klachten, dan geven wij persoonlijk advies en kunnen wij een stoel of tafel aanmeten. Wij hebben een breed assortiment elektrische zit/ sta werkplekken, zit/ sta hulpen en bureaustoelen die aan arbo eisen voldoen, zoals EN1335 en NPR1813 normering. Vraag ernaar bij onze specialisten.
Warme en sfeervolle inrichting
In Het Experience Center insprireren wij u. Wij leiden u graag rond en reiken tal van mogelijkheden aan om uw kantoor om te toveren in een prettige werkomgeving. Een fijne werkplek is voor werknemers een belangrijk aspect om goed te kunnen functioneren. Een sfeervol interieur draagt absoluut bij aan een hogere productiviteit. In Het Experience Center vindt u verschillende interieurstijlen en kleurcombinaties. Een bezoek aan Het Experience Center is een must voor iedereen die een sfeervolle werkomgeving wil. Onze adviseurs geven u graag een rondleiding.
Kantoormeubilair voor ieder budget
Versluis Kantoorinrichters heeft een passende oplossing voor iedere portemonnee. Met een beperkt budget kunt u bij ons terecht voor budget meubilair. Goedkoop basis meubilair, eenvoudig en zonder franje afgewerkt.
Wij kunnen ook uw bestaand meubilair upgraden. Op locatie bekijken wij welke mogelijkheden voorhanden zijn om uw bestaande kantoormeubilair weer aan de huidige eisen te laten voldoen. Pimpen van uw meubilair kan ook. We zorgen er dan voor dat uw inrichting weer een frisse eigentijdse uitstraling krijgt. Bijvoorbeeld door het vervangen van de werkbladen of aankleding met kleurige elementen.
Hergebruik onderdelen: Heeft u wat oudere bureaustoelen, dan kan een servicemonteur een inspectieronde uitvoeren. Onderdelen van de slechtste stoelen worden hergebruikt in de beste stoelen. Met een dieptereiniging ziet de stoffering er weer als nieuw uit. Zo stellen we goede stoelen samen op een duurzame manier.
Duurzaamheid
Over duurzaam gesproken, Versluis Kantoorinrichters werkt milieubewust. Efficiënte bezorgroutes, rechtstreekse leveringen vanuit de fabriek en bescherming met verhuisdekens in plaats van belastend verpakkingsmateriaal. Steeds meer nieuwe producten worden vervaardigd van gerecycled materiaal. In onze showroom vindt u kuipstoelen van PET-flessen en ergonomische kantoormeubelen die 100% Cradle 2 Cradle gefabriceerd zijn.
Vragen of contact opnemen met Versluis Kantoorinrichters
We gaan graag aan de slag voor u, want mooie inrichting van de werkomgeving is onze passie. Als u prettig kunt werken in een fijne werkomgeving én op een ergonomische manier dan zijn wij pas tevreden. Contact met ons opnemen kan telefonisch via 073-8000266, per e-mail of vul het contactformulier in. Kom naar ons Experience Center om inspiratie op te doen. Maak hiervoor een afspraak met een adviseur. Gewoon binnenlopen mag natuurlijk ook. Maar maakt u vooraf een afspraak, dan ruimen wij voldoende tijd voor u in voor een goed vrijblijvend advies (een advies kan zomaar enkele uren in beslag nemen). Wij komen ook naar u toe, de adviseur ziet dan de in te richten ruimte(s) en kan eventueel het huidige meubilair beoordelen. Bel een van onze adviseurs dan trekken wij meteen de agenda.
Maak een afspraak met ons en wij helpen u verder met advies