Het stappenplan voor een compleet kantoor inrichten
Zoekt u een kantoorinrichting die volledig aansluit op uw behoeften en wensen, uw bedrijf, het pand en de medewerkers? Onze adviseurs gaan graag met u in gesprek en ontwerpen een uniek interieur. De experts van Versluis Kantoorinrichters weten precies hoe ze uw wensen kunnen vertalen naar een stijlvolle en praktische werkomgeving.
Hoe werkt een complete kantoorinrichting bij Versluis Kantoorinrichters?
In het stappenplan hieronder hebben wij onze werkwijze bij complete kantoorinrichtingen uitgewerkt. U bent en blijft in iedere stap betrokken, zodat we samen tot uw ideale kantoorinrichting komen. Heeft u vragen over onze werkwijze of wilt u graag met een van onze adviseurs in gesprek? Neem dan contact met ons op.
Allereerst luisteren wij. We willen weten waar u tegen aan loopt, wat u belangrijk vindt. Wat zijn uw eisen en welke sfeer en beleving u wilt uitdragen binnen uw bedrijf. Binnen deze kaders verliezen wij ergonomie niet uit het oog! Gezond en plezierig werken staat bij ons voorop. Na een inventarisatie bekijken wij aan de hand van plattegronden of de situatie ter plaatse de mogelijkheden. Wij helpen u met het vormen van een goed beeld met behulp van materiaalstalen. Wij dragen ideeën aan voor mooie kleurcombinaties.
De offerte die u van ons ontvangt kunnen wij ondersteunen met een 2D of 3D tekening. Wij werken dan uw wensen uit in 2D en 3D ontwerpen. Uw kantoorpand wordt uitgetekend, de nieuwe kantoormeubelen worden in de ruimtes geplaatst. Het eindresultaat kan vanuit meerdere perspectieven worden bekeken. Zo komt uw toekomstige kantoorinrichting helemaal tot leven.
Dit voorstel kunnen wij bij u op locatie presenteren. Uw nieuwe kantoorinrichting komt tot leven met een duidelijke 3D presentatie. Vindt u het lastig om een beeld te vormen van uw nieuwe inrichting? Wij zorgen ervoor dat u vooraf een goed beeld krijgt. Sommige dingen moet je zien. Interieurinrichting is er één van. Op een plattegrondtekening krijg je een indruk of bepaalde afmetingen van meubelstukken passen in de ruimte waar ze worden geplaatst. Een sfeerimpressie krijg je er helaas niet van. Met een 3D visualisatie wordt een veel betere beeldvorming verkregen van de inrichting van het nieuwe kantoor, de vergaderkamer of de directiekamer.
Heeft u eenmaal een voorselectie gemaakt, dan kunnen wij zelfs een proefopstelling bij u plaatsen. Dan kunt u het meubilair in de praktijk uitproberen en samen met collega's de uiteindelijke keuze bepalen. Na opdracht bestellen wij het meubilair in de door u gewenste kleur en configuratie.
De aflevering, plaatsing en montage stemmen wij vooraf met u af en wordt volgens afspraak uitgevoerd. Verpakkingsmateriaal wordt milieubewust door ons afgevoerd.
Na oplevering doen wij een inspectieronde en verzorgen wij een zitinstructie voor de eindgebruikers. Een goede zitinstructie is onontbeerlijk om ergonomisch verantwoord te zitten. Onze ervaring leert dat veel werknemers met een zittend beroep een verkeerde zithouding hebben, niet weten welke instelmogelijkheden er op de bureaustoel zitten en hoe de stoel op een verantwoorde manier wordt ingesteld. Reden voor Versluis Kantoorinrichters om hier aandacht aan te besteden.
Na ingebruikname blijven wij uw aanspreekpunt voor service, onderhoud, reiniging en reparatie. Handig voor u, want zo heeft u maar één aanspreekpunt.
Versluis Kantoorinrichters heeft een eigen servicedienst. Vakkundige monteurs met jaren ervaring repareren en onderhouden uw kantoormeubilair. Of het nu gaat om de reparatie of onderhoud van bureaustoelen, vergaderstoelen, kasten, ladeblokken, bureaus of elektrische bureaus. Versluis kantoorinrichters regelt dit snel en vakkundig voor u.
Gaat u uw organisatie opnieuw inrichten en wilt u wat bijzonders neerzetten? Neem dan contact met ons op en laat ons u inspireren.